Pytania po liftingu


Konieczność pracy on-line wymusiła na mnie przerobienie moich ukochanych pytań w kółeczkach na wersję interaktywną. Tym razem znowu z pomocą przyszło mi moje ukochane Genially. Pytania przerobiłam na filmy i umieściłam na Youtube, (a właściwie zrobiła to Karina Frejlich, bo dla niej to małe piwo przed śniadaniem). Filmy osadziłam w Genially. Po włączeniu prezentacji pytania migają nam przed oczyma i po zatrzymaniu losujemy jedno z nich. To patent, który pewnie pamiętacie z historyjek z bitmoji, o których pisałam TUTAJ.

Linki do prezentacji z pytaniami do działów:

Człowiek i Dom - KLIK






Szkoła i Praca - KLIK






Żywienie, Zakupy i usługi KLIK




Życie prywatne, Kultura KLIK


Sport, Podróżowanie i turystyka KLIK


Zdrowie, Świat przyrody - KLIK 

Nauka i technika oraz Państwo i społeczeństwo- KLIK 





Jeśli lubicie taki sposób prezentacji pytań, spodoba wam się prawdopodobnie materiał związany ze słowotwórstwem:
Szczegóły TUTAJ

Na koniec prośba :) Jeśli będziecie wykorzystywać te materiały sprawicie mi ogromną radość komentując ten wpis na blogu. Miło jest wiedzieć, że to co robię nie trafia gdzieś w pustkę :)

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Jeżeli kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne, zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzystania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.



Komentarze

Monika pisze…
próbuje kliknąć, żeby dostać linka do genially z pytaniami do świata przyrody, ale link mnie zabiera do e-booka. czy można jakoś jeszcze dostać te pytania w genially? bo są genialne, jak zwykle :) pozdrawiam, m.lasege
Już powinno działać. Zapomniałam zaktualizować link.
Unknown pisze…
Dziękuję za te cudowne materiały! Podziwiam!!!

Popularne posty