Summer Camp Escape

Zakochałam się w tym szablonie Genially. Nie korzystam z szablonów zbyt czesto, gdyż mam wrażenie, że mnie ograniczają, ale ten zauroczył mnie atmosferą i pięknymi grafikami.

Zadania, które na jego bazie powstały skierowane są do uczniów klas 6-8 szkoły podstawowej. Słownictwo i frazeologia w nim zastosowane wiąże się z motywem podróżowania. Intryga w escape roomie polega na znalezieniu tajnej formuły leczącej chorych zarażonych coronavirusem. Jeśli uczniom uda się ją odszukać, będą mogli pojechać na obóz nad morzem.

Marzy ci się stworzenie swojego pierwszego escape roomu w Genially? Zapraszam na szkolenie (kliknij w poniższą grafikę)

Oto link do escape roomu: KLIK
I podgląd:

Kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne? Zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzytania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.
Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Komentarze

fce pisze…
Świetnie wykonana gra pod względem technicznym. Klimatyczna :)
Taki szablon jest na Genially. Też mi się spodobał. Inspirujący.

Popularne posty