Genially - czyli wszystko jest trudne póki nie stanie się łatwe

Ekspertką od Genially jeszcze nie jestem  i chyba nigdy nie będę, ale zakochałam się w tym narzędziu. Długo mu się opierałam, gdyż wydawało mi się mało intuicyjne i skomplikowane. Zupełnie nie rozumiałam zachwytów nad nim. Aż wreszcie odważyłam się sama coś zrobić. Na razie to tylko nieśmiała próba, ale cały czas się uczę i poznaję nowe funkcjonalności. Przypuszczam, że podobnie jak w przypadku wordwalla jest to początek wspaniałej przyjaźni. 

Na razie nie jestem jeszcze gotowa na stworzenie escape roomu, ale robię wszystko, żeby w końcu się nauczyć. To, czym się dzielę, to elektroniczna wersja fragmentu  Londyńskiego Escape Roomu, który do wykorzystania w wersji offline przygotowałyśmy z Kariną jakiś czas temu (do kupienia TUTAJ). Wersja, którą się dzielę, to stacje dydaktyczne związane z Londynem. Ogromna porcja wiadomości kulturowych, a na koniec quiz powtórkowy. Na lekcje on-line idealne.

Na koniec prośba :) Jeśli będziecie wykorzystywać te materiały sprawicie mi ogromną radość komentując ten wpis na blogu. Miło jest wiedzieć, że to co robię nie trafia gdzieś w pustkę :)

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.
Chętnie się dowiem jakie są Wasze wrażenia. 

Link do genially TUTAJ

Komentarze

Popularne posty