Tryby warunkowe 1, 2, 3



Przyszła pora na ćwiczenie trybów warunkowych. Akurat tak się złożyło, że w prawie każdej klasie, a także w szkole językowej, wprowadzam ewentualnie utrwalam okresy warunkowe. Konieczność prowadzenia zajęć on-line wymusiła na mnie zmianę lub modyfikację materiałów, z których dotychczas korzystałam. Zdaję sobie sprawę, ze trudno będzie odtworzyć atmosferę zajęć na żywo, ale chciałam jednak jak najbardziej ożywić lekcje. Stąd poniższe materiały. Powstały we współpracy z Kariną Frejlich, która możecie znać z bloga  karinafrejlich.pl (polecam tak na marginesie jej cudowne materiały).

1st conditional speaking cards


To zestaw 54 kart w trzech wersjach - prezentacji do wyświetlenia uczniom na komputerze oraz w wersji do druku, 

Możecie też skorzystać z darmowej wersji do gry w kółko i krzyżyk, którą opisałam już wcześniej tutaj 

Pełen zestaw jest do kupienia TUTAJ (kliknij w poniższą grafikę)

  

Second conditional speaking cards

Również w trzech wersjach. Do kupienia TUTAJ.
Third conditional speaking cards

Również 54 karty, trzy wersje do kupienia TUTAJ

Mam nadzieję, ze materiały spodobają się waszym uczniom. U mnie sprawdziły się rewelacyjnie.

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Jeżeli kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne, zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzystania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.



Komentarze

Popularne posty