Wojna technologiczna :)



Wojna technologiczna :)

Są osoby, które wprawiają mnie w osłupienie swoją kreatywnością, jednocześnie wzbudzając we mnie zazdrość, że to że nie ja wpadam na tak genialne pomysły. Jedną z nich jest Karina Frejlich. Wiele razy czerpałam pełnymi garściami z tego, co prezentowała, bezwstydnie naśladując jej propozycje. Ostatnio zainspirowana rewelacyjną grą karcianą w wojnę, która pozwala rozgadać maturzystów (gra autorstwa Kariny Frejlich oczywiście - szczegóły TUTAJ), przygotowałam zestaw specjalnie do języka obcego zawodowego dla elektroników, techników telekomunikacji i informatyków. Myślę, że idealnie sprawdzi się również podczas podsumowania działu Nauka i technika nie tylko w klasach maturalnych . Zdjęcia do gry pochodzą z Pixabay. Wygląda wszystko jeszcze trochę amatorsko., ale uczę się :) Zestaw można pobrać TUTAJ. (kliknij w poniższą grafikę).


Tradycyjnie drukujemy, laminujemy (pamiętajcie o wydrukowaniu tyłu kart). Udanej zabawy :)

Na koniec prośba :) Jeśli będziecie wykorzystywać te materiały sprawicie mi ogromną radość komentując ten wpis na blogu. Miło jest wiedzieć, że to co robię nie trafia gdzieś w pustkę :)

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Jeżeli kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne, zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzystania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.



Komentarze

Popularne posty