Wygaszanie roku szkolnego :) Karty konwersacyjne dla anglistów i germanistów

Ten rok był dla mnie bardzo ciężki, ale też ogromnie rozwojowy. Pomimo teoretycznie trwających wakacji nadal muszę chodzić do pracy, gdyż w technikach trwają nadal egzaminy zawodowe, a dodatkowo we wszystkich szkołach średnich odbywa się rekrutacja. Ale to może dla mnie lepiej, bo takie nagłe lenistwo mogłoby się źle skończyć, nie tylko rozruch musi być stopniowy, ale też i wygaszanie działalności. 

Zatem w ramach dbania o własne zdrowie psychiczne wykorzystuję część czasu, którą normalnie poświęcam na uczenie i przygotowywanie się do zajęć, na dopieszczanie swoich pomocy naukowych na przyszły rok. Na pierwszy rzut poszły pytania do rozmowy wstępnej dla maturzystów. Jest ich 65 i obejmują wszystkie działy leksykalne przewidziane w podstawie programowej.

Wyglądają tak:



Jeśli sądzicie, ze wam się mogą przydać, wystarczy kliknąć   TUTAJ
Ich wersję interaktywną w Genially znajdziecie TUTAJ (kliknij w grafikę)

 A teraz niespodzianka dla germanistów

Rozszerzona wersja tych kart, która powstała w wyniku współpracy ze wspaniałą germanistką Elżbietą Pawlik. Karty wyglądają tak:




 Są do pobrania TUTAJ

Na koniec prośba :) Jeśli będziecie wykorzystywać te materiały sprawicie mi ogromną radość komentując ten wpis na blogu. Miło jest wiedzieć, że to co robię nie trafia gdzieś w pustkę :)

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Jeżeli kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne, zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzystania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.

  






Komentarze

Unknown pisze…
Jestem pod wrażeniem przygotowanych pytań w takiej formie graficznej:) super!!! I do tego w języku niemieckim:)
Anonimowy pisze…
Dziękuję , na pewno wykorzystam 😊
Anonimowy pisze…
Dziękuję, ogrom włożonej pracy. Podziwiam.
Unknown pisze…
Praktyczne do wykorzystania na lekcjach, których nie planowaliśmy.
Anonimowy pisze…
Piękne wykonanie, ciekawe pytania, na online i stacjonarne - ogromne gratulacje i podziękowania!
aga pisze…
Hej Kasia,
Czy już wspomniałam, że stałam się Twoją i Kariny stalkerką? Podziwiam was za waszą kreatywność. Ciągle nie mogę zrozumieć ile godzin trwa wasza doba. Inspirujecie mnie i pchacie do rozwoju. Materiały już gotowe do laminowania, będą jak znalazł dla moje grupy maturalnej. DZIĘKUJĘ! :-* Agnieszka Lee
Agnieszko, niech ci służą :) Dziękuję za miłe słowa :)

Popularne posty