Zawodowcy - do matury!!!

Zawodowcy - do matury!!!

Mam ogromne szczęście pracować ze zdolną i chętną do współpracy młodzieżą. Dzisiejszy post to wynik zadania, które zleciłam na lekcji języka angielskiego zawodowego dwóm klasom, które uczę. Jedna z nich to przyszli technicy elektronicy, druga to technicy telekomunikacji. Najpierw pokazałam im przykładowy zestaw maturalny do matury ustnej przygotowany dla klas informatycznych (zainteresowanych zapraszam TUTAJ), a potem poprosiłam o zastanowienie się z jakimi sytuacjami mogą się spotkać podczas pracy i praktyk zawodowych. Następnie uczniowie przygotowali scenariusze rozmów do pierwszej części egzaminu wzbogacając je o pożądane ich zdaniem słownictwo. Musiałam je oczywiście nieco oszlifować i poddać czasem sporej edycji, ale pomysły są moich nieocenionych chłopaków z klas 3EA i 2K. Bardzo im dziękuję za pomoc i inspirację, a efekt naszej współpracy to 10 zestawów do matury ustnej (część pierwsza). Do pobrania TUTAJ. Bardzo spodobała mi się ta forma pracy i mam już w przygotowaniu zestawy do zadania 2. Wkrótce je opublikuję. Zapraszam do komentowania, zwłaszcza, jeśli uznacie, że warto dodać jakieś słownictwo do tego, które już zasugerowałam.

Na koniec prośba :) Jeśli będziecie wykorzystywać te materiały sprawicie mi ogromną radość komentując ten wpis na blogu. Miło jest wiedzieć, że to co robię nie trafia gdzieś w pustkę :)

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Jeżeli kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne, zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzystania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.

Komentarze

Popularne posty