Gunpowder Plot escape room interaktywny B1+/B2

Takiego escape roomu jeszcze nie miałyśmy na swoim koncie!!! Ten escape room to jednocześnie mini gra komputerowa. W zależności od tego, w którą stronę skierują się uczniowie, napotkają na nieco inne zadania, przy identycznym scenariuszu gry. Za każdym razem jednak będą musieli wykonać 5 lub sześć zadań, żeby dotrzeć do końca gry. Na ostatnim slajdzie otrzymają wiadomość, którą mogą przesłać nauczycielowi na dowód ukończenia gry. 

Zestaw zawiera:

1. Mediacja (dwie wersje)

2. Opis obrazka

3. Reading

4. Film

5. Grammar

6. Vocabulary

7. Trios

8. Phrasal verbs domino

9. Crossword

10. Funkcje językowe

Zadanie 1 MEDIACJA (dwie wersje)

Do wyboru dwie wersje zadania na mediacje. W pierwszej angielsko angielskiej, trzeba uzupełnić tekst na podstawie dialogu w języku angielskim, w drugiej, na podstawie dialogu w języku polskim. Uczniowie nie wybierają świadomie typu mediacji, wykonują tę, która przypisana jest do ścieżki, którą wybrali.

Zadanie 2 - OPIS OBRAZKA

Zadanie polega na uzupełnieniu opisu ilustracji jedną z trzech podanych opcji. 

Zadanie 3 READING

Zadanie polega na uzupełnieniu tekstu wyrazami, które znajdują się z boku (są one ruchome). Litery, które znajdują się przy wyrazach, utworzą hasło.


Zadanie 4 - FILM

Zadanie polega na obejrzeniu filmu o spisku prochowym i udzieleniu odpowiedzi na pytania.

HASŁO  wpisujemy korzystając ze specjalnej klawiatury:


Zadanie 5 – GRAMMAR
Zadanie polega na kliknięciu w poprawną odpowiedź. Błędne odpowiedzi przenoszą na początek zadania, więc lepiej unikać strzelania.

Zadanie  6 - VOCABULARY



Zadanie polega na dopasowaniu słowa lub wyrażeń. Słowa są ruchome. 

Zadanie 7 - TRIOS

Zadanie polega na uzupełnieniu trzech zdań tym samym wyrazem. Kilka słówek zostało podanych dodatkowo.


Zadanie 8 PHRASAL VERBS DOMINO
Zadanie polega na ułożeniu domino dopasowując odpowiedni phrasal verb do zdania. Poprawnie dopasowane elementy utworzą hasło. 

Zadanie 9 - KRZYŻÓWKA

Zadanie polega na rozwiązaniu krzyżówki wpisując rozwiązania w odpowiednie miejsca. Poprawnie rozwiązana krzyżówka wyjawi hasło.

Hasło wpisujemy je za pomocą specjalnej klawiatury

Zadanie 10 - FUNKCJE JĘZYKOWE

Zadanie polega na dopasowaniu reakcji językowych. Poprawnie dopasowane pary pozwolą odczytać hasło.

Zadania te będą pojawiały się uczniom w różnej kolejności, w zależności o tego, jakie decyzje podejmą co do wyboru ścieżki.

KWESTIE TECHNICZNE 

Escape room powstał przy pomocy aplikacji Genially, która najlepiej działa na komputerze w przeglądarce Chrome. Nie polecamy korzystania z telefonów, gdyż niektóre elementy są niewidoczne, a funkcjonalności nieaktywne. To cecha tej aplikacji i nie mamy na nią wpływu.

Escape room jest dostępny TUTAJ (kliknij w grafikę)

A jeśli wasi uczniowie nie znają języka polskiego, mamy wersję z mediacją wyłącznie po angielsku, która dostępna jest TUTAJ




Jego wersję na poziomie A2 znajdziecie TUTAJ (kliknij w poniższą grafikę)

Po inne materiały związane ze Spiskiem Prochowym zapraszam TUTAJ

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne? Zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzytania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.

Komentarze

Popularne posty