Halloween escape room lub stacje dydaktyczne - zestaw dla ósmoklasistów i uczniów szkoły średniej



Dzisiaj sobie uświadomiłam, że jestem strasznie stara :) Ja o Halloween usłyszałam po raz pierwszy w pierwszej klasie liceum w połowie lat 80-ych ubiegłego wieku i była to dla mnie prawdziwa rewelacja. Teraz wszystkie przedszkolaki znają to święto i jest dla nich prawie tak oczywiste jak Boże Narodzenie. Ale może dość marudzenia, bo przecież gotowy zestaw czeka. jeszcze cieplutki, ale już przetestowany. Jak zawsze (prawie) mamy 8 różnorodnych zadań idealnych dla ósmoklasistów i uczniów szkoły średniej. Starałyśmy się, żeby zestaw nie opierał się na ładnych obrazkach i pojedynczych słówkach, ale rozwijał uczniów wszechstronnie. Zadbałyśmy o powtórkę gramatyki, ćwiczenie rozumienia ze słuchu (film), umiejętności czytania i tak modnej ostatnio, w kontekście egzaminu ósmoklasisty,  mediacji. Oczywiście nie musicie wykorzystywać wszystkich zagadek, wybierzcie te, które uznacie za najbardziej przydatne, chociaż nie ukrywamy, że naszym marzeniem byłoby, gdybyście użyli wszystkich. Zresztą, wiecie już pewnie, ze kiedyś pisałam jak korzystać z naszych  zestawów TUTAJ.

Co my tu mamy?

1. Halloween vocabulary – match-up

2. Halloween phrasal verbs


3. Halloween - the coded message
4. Halloween customs - film 
5. Mediacja 
6. Opis ilustracji
7. QR codes - vocabulary
8. Grammar and vocabulary clips
Jak zawsze dodajemy hasłownik oraz poradnik dla nauczyciela z odpowiedziami.

Cały zestaw do kupienia TUTAJ (kliknij w poniższą grafikę)



Na koniec mamy niespodziankę - TABOO ze słownictwem związanym z Halloween. Wystarczy, kliknąć TUTAJ, a dotrze do Was. 

Jeżeli kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne, zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzytania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.


Komentarze

Popularne posty