Gunpowder plot TABOO

 

Jako fanka gry TABOO, nie mogłam przejść obojętnie wobec zbliżającej się kolejnej rocznicy wykrycia spisku prochowego i przygotowałam z tej okazji kolejny zestaw. Czy planujecie poruszać ten temat z uczniami? Ja tak, bo uważam że to fascynująca historia. Przy okazji polecam mini serial na Netflixie pod tytułem Spisek Prochowy. Jego producentem i aktorem grającym główną rolę jest Kit Harrington. Zastanawiało mnie dlaczego zajął się tym tematem, okazało się, że pełne nazwisko tego aktora to Christopher Catesby Harrington i jest on potomkiem Roberta Catesby'ego, który był głównym inicjatorem spisku prochowego.

Wracając do TABOO - możecie je pobrać TUTAJ (kliknij w grafikę)

Inne materiały na temat spisku prochowego, takie jak escape roomy, karty gramatyczne, flaszkardy itp znajdziecie TUTAJ

Na koniec prośba :) Jeśli będziecie wykorzystywać te materiały sprawicie mi ogromną radość komentując ten wpis na blogu. Miło jest wiedzieć, że to co robię nie trafia gdzieś w pustkę :)

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Jeżeli kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne, zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzytania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.




Komentarze

Anonimowy pisze…
Korzystałam w tym roku halloween'owych materiałów Kasi i z pewnością skorzystam z tego taboo z para zdolnych 6-klasistów. Dziękuję 🙂🌷. Kasią P.
Anonimowy pisze…
Bardzo dziękuję za Guy Fawkes'owe taboo i wszelkie blogowe inspiracje! Są świetne :)

Popularne posty