Matura ustna w walentynki



Ten materiał powstał na prośbę moich uczniów z klasy maturalnej. Nie jestem dokładnie przekonana, że akurat tego się spodziewali mówiąc, że chętnie porozmawialiby na angielskim o walentynkach, ale przecież mogłam nie do końca zrozumieć o co im chodzi :) 

Zatem mają zestaw do matury ustnej, ale cały w klimacie tego święta. Przygotowałam dwie wersje - dla ucznia i egzaminatora. Jeśli nie jesteście pewni jak wygląda matura ustna z angielskiego, jakie są wymagania i przebieg egzaminu, zapraszam do przeczytania mojego wpisu na ten temat TUTAJ

Do pobrania TUTAJ

Zestaw w wersji interaktywnej znajdziecie TUTAJ (kliknij w grafikę)

Polecam również inne materiały związane z walentynkami, kliknij w którąś z poniższych grafik, żeby dowiedzieć się więcej


Na koniec prośba :) Jeśli będziecie wykorzystywać te materiały sprawicie mi ogromną radość komentując ten wpis na blogu. Miło jest wiedzieć, że to co robię nie trafia gdzieś w pustkę :)

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Jeżeli kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne, zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzystania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.

Komentarze

Popularne posty