Gorączka Trimino - ciąg dalszy

Okazuje się, że Trimino można wykorzystać do właściwie wszystkich aspektów nauczania języka. To cudowne uniwersalne narzędzie pozwala na utrwalanie słownictwa, idiomów, funkcji językowych, a nawet gramatyki. Uświadomiła mi to cudowna Karina autorka bloga Sophia Języki Obce, której fantastyczne pomysły znajdziecie TUTAJ. Ja mam dwa zestawy z powtórką czasów przeszłych. Smacznego :)


PLIKI DO POBRANIA


Past simple i continuous 1
Past simple in past continuous 2 
Past simple, continuous, perfect

Jeśli pokochaliście Trimino zapraszam TUTAJ oraz polecam bloga Sylwii, dzięki której dowiedziałam się o tym genialnym generatorze. TUTAJ 

Na koniec prośba :) Jeśli będziecie wykorzystywać te materiały sprawicie mi ogromną radość komentując ten wpis na blogu. Miło jest wiedzieć, że to co robię nie trafia gdzieś w pustkę :)

Jeśli lubicie przeprowadzać lekcje kulturowe zapraszam do grupy na Facebooku Kulturowe lekcje języka obcego. Czeka tam na was mnóstwo inspiracji.

Jeżeli kochacie escape roomy zarówno te cyfrowe jak i tradycyjne, zapraszam do grupy na Faceboku Escape Roomowy Raj. Znajdziecie tam mnóstwo gotowych escape roomów do wykorzystania podczas lekcji języka angielskiego (ale nie tylko), a także możecie podzielić się swoimi.

Komentarze

Funglish pisze…
Fantastyczne karty Trimino!
Niech ci służą Dominiko 😀
Creating Addict pisze…
super, akurat na powtórki się przydadzą :)

Popularne posty